Tuesday, November 27, 2012

Kad ESC Hubungi Jamil segera



ELEKTRIK KAD SAVER / KAD PENAPIS ELEKTRIK Minggu depan jamil akan ke utara. jika ada sesiapa berminat nak beli kad ESC by hand boleh hubungi jamil sekarang untuk buat tempahan. jamil akan hantar terus ke rumah atau kita jumpa di mana mana. untuk keterangan lanjut sila ke....

http://jamilthecatman.blogspot.com/2012/11/electricity-saver-card-esc-kad-penjimat.html

hubungi 019 2504242

Sunday, November 25, 2012

Electricity Saver Card (ESC) / Kad Penjimat Elektrik




Electricity Saver Card (ESC) / Kad Penjimat Elektrik








Terbukti boleh mengurangkan pembaziran dan menjimatkan bil elektrik daripada 10% shingga 30% secara konsisten.
Peningkatan kualiti tenaga - meningkatkan kecekapan dan faktor tenaga. Meningkatkan produktiviti.
Voltan yang stabil & tahan. Memanjangkan jangka hayat peralatan elektrik.
Mengurangkan teknologi E-Smog untuk melindungi dari sinaran elektromagnet yang merbahayakan.
Sangat berkesan dan sesuai untuk kediaman, pejabat, kilang, pasar raya, hotel dan sebagainya.
Keberkesanan serta-merta.
Harga yang berpatutan dan berdaya saing.

Pengenalan
Satu inovasi canggih yang mengurangkan pembaziran tenaga elektrik dan penggunaan dengan lebih efisyen dan mengurangkan bil elektrik ke kadar yang lebih rendah. Kad Penjimat Elektrik ESC adalah kad yang dimuatkan dengan kuasa tenaga yang universal.
Bagaimana ia berfungsi?
Kad Penjimat Elektrik ESC menghasilkan getaran melalui sistem tenaga tersendiri yang sangat kuat di mana ianya memberi kesan pada gelombang elektrik yang berlebihan dan penyebab pembaziran kuasa elektrik.
Sepertimana yang diketahui, pengunaan tenaga elektrik yang berlebihan pada setiap rumah kediaman, bangunan komersial dan industri telah direkod oleh meter dan dimasukkan di dalam bil.
Samada anda menggunakannya atau tidak, anda telah dicaj di dalam bil.


Soalan-soalan Lazim (FAQ)
Adakah ia satu kesalahan menggunakannya?
Ia adalah satu kesalahan jika mengubahsuai/merosakkan meter. Bagaimanapun, seperti alat-alat
penjimat elektrik yang lain, misalnya lampu penjimat elektrik, banyak digunakan di luar meter,
ia bukan satu kesalahan.
Adakah ia berbahaya kepada kesihatan?
Tidak, malah ia membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik.
Adakah ia daya penarik kilat?
Tidak, ia bukannya pengalir elektrik.
Saya mempunyai alat penjimat tenaga elektrik, bolehkan ESC digunakan bersama alat penjimat yang sedia ada?
Ya, ia boleh digunakan malah boleh menjimat (<>20%).
Adakah ia untuk sistem pendawaian 1 atau 3 Fasa?
Ia adalah sesuai untuk kedua-dua fasa.
Testimoni video
En Hashim Dari Gombak
Pak Tam Dari Kpg Melayu Ampang


Berminat Hubungi Saya Segera Jamilkucing di Talian 019 2504242/ .jika sekitar kuala lumpur saya akan hantar by hand,. tetapi di luar kuala lumpur saya akan hantar melalui kurior. cara pemasangan yg sgt mudah disertakan.


Monday, November 19, 2012

Sumbangan Dari Sdr Kamal Hisham Jaafar



Syukur Alhamdullilah tepat pukul 08.21pm malam tadi jamil menerima panggilan telefon dari no yg pelik dan panjang , jamil menerima panggilan telefon daripada Saudara Kamal Hisham Jaafar daripada luar negara . dari mana tak perlulah ko orang ambil tahu. beliau memaklumkan kepada jamil yg beliau telah memasukan sumbangan untuk kucing kucing jamil ( BERAPA ? ) pun ko orang tak perlulah tahu k heheh.
 
Beliau beri ikhlas untuk kucing kucing terbiar yg jamil selamatkan. inilah dia Allah tunjukan , orang yg di tuduh macam macam , di ugut, sehingga terpaksa melarikan diri ke luar negara , orang yg di katakan jahat , ornag yg di katakan penghianat tetapi Allah tunjukan yg orang ini jugalah manusia yg mempunyai hati yg sangat mulia. walaupun jauh beribu batu tetapi jika sudah di takdirkan hati yg mulia kebaikan beliau akan terserlah.

Sebaliknya orang yg jamil pernah jaga , suap makan, jaga makan pakai, mandikan ,makan minum jamil yg jaga, walaupun di b
ayar gaji tetapi gajinya nak ambik pelacur pun tak cukup hahaha, telah hampir 10 kali jamil hantar surat memohon sokongan , sumbangan utnuk kucing kucing terbiar , jangan kata memebri sumbangan malah langsung tidak di layan. tiada duit kah hahaha ornag bodoh bahalol boleh di tipu.

Sebab itu dari mula Sdr Kamal Hisham Jaafar di tuduh mcm mcm aku tak percaya. aku percaya segala pembongkaran yg di lakukan oleh uncleseekers . sebab aku pernag kerja sana. aku tahu bagaiman mereka kehidupan mereka. buats dr kamal Hisham abg jamil tetap bersama dari dahulu sampai bila bila. insyaallah kebenaran akan terpapar jua. terimakasih atas sumbangan Sdr . jaga diri baik baik. insyaallah kucing kucing dalam jagaan akan mendoakan keselamatand na kebahagiaan sdr. panjang umur kita akan berjumpa.



Terimakasih


MAY BANK BERHAD:
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Wednesday, November 14, 2012

My Monkey JK And Shaki




MAY BANK BERHAD:
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2


Monday, November 12, 2012

Selamatkans eekor anjing bersama Anggota Bomba




Seorang uncle yg tinggal tidak jauh dari rumah jamil datang ke rumah meminta tolong kepada jamil untuk menyelamatkan seekor anjing yg terjatuh ke dalam longkang dalam dan menyorok dalam trowong longkang itu , apabila jamil sampai ke sana anjing tersebut berada betul betul ke dalam trowong. tiada cara lain selain menghubungi anggota bomba .dan dalam masa 20 minit sebuah trak bomba datang dengan 6 ornag anggota dari balai bomba pandan indah.





Kami mencuba berbagai cara termasuk menembak dengan air agar dia keluar tetapi tidak berjaya. mengunakan tali yg panjang juga tidak berjaya. jamil fikir tiada cara lain lain melainkan masuk ke dalam trowong tersebut. salah seorang anggota bomba tersebut berkata kepada jamil ( BANG TU ANJING TU DALAM AIR PULAK. ) dan secara spontan jamil jawab ( JANGAN KATA ANJING BABI PUN SAYA MASUK SEBAB DIA HAIWAN ) sebaik jamil nak masuk salah seorang anggota bonba tersebut yg tak silap jamil orang sabah berkata kepada jamil ( BANG TAK PE SAYA MASUK ,SAYA LENGKAP SEMUA )



Jamil setuju sebab dia lengkap dgn sarung tangan tebal. dan baju kali air. dia pun merangkap masuk bersama dawai pengikat. dan terus keluar di bahagian lain. anjing tersebut yg ketakutan menjadi begitu aggresif sekali. akan tetapi akhirnya kami berjaya juga menyelamatkan anjing tersebut . jutaan terimakasih jamil kepada anggota - anggota bomba pandan indah

Wednesday, November 7, 2012

ESC Kad Penjimat elektrik Berkesan









Electricity Saver Card (ESC) / Kad Penjimat Elektrik
 









    Tiada plag, tiada perubahan di peti DB • Tiada mudarat kepada pendawaian yang sedia ada • Tiada gangguan elektrik

    Tiada komponen elektronik maka tidak memerlukan elektrik untuk beroperasi.

    Tiada kerumitan: Tiada yuran perkhidmatan tambahan kerana tiada penyelenggaraan.

    Terbukti boleh mengurangkan pembaziran dan menjimatkan bil elektrik daripada 10% shingga 30% secara konsisten.

    Peningkatan kualiti tenaga - meningkatkan kecekapan dan faktor tenaga. Meningkatkan produktiviti.

    Voltan yang stabil & tahan. Memanjangkan jangka hayat peralatan elektrik.

    Mengurangkan teknologi E-Smog untuk melindungi dari sinaran elektromagnet yang merbahayakan.

    Sangat berkesan dan sesuai untuk kediaman, pejabat, kilang, pasar raya, hotel dan sebagainya.

    Keberkesanan serta-merta.

    Harga yang berpatutan dan berdaya saing.









Pengenalan

Satu inovasi canggih yang mengurangkan pembaziran tenaga elektrik dan penggunaan dengan lebih efisyen dan mengurangkan bil elektrik ke kadar yang lebih rendah. Kad Penjimat Elektrik ESC adalah kad yang dimuatkan dengan kuasa tenaga yang universal.

Bagaimana ia berfungsi?

Kad Penjimat Elektrik ESC menghasilkan getaran melalui sistem tenaga tersendiri yang sangat kuat di mana ianya memberi kesan pada gelombang elektrik yang berlebihan dan penyebab pembaziran kuasa elektrik.

Sepertimana yang diketahui, pengunaan tenaga elektrik yang berlebihan pada setiap rumah kediaman, bangunan komersial dan industri telah direkod oleh meter dan dimasukkan di dalam bil.

Samada anda menggunakannya atau tidak, anda telah dicaj di dalam bil.






Soalan-soalan Lazim (FAQ)

Adakah ia satu kesalahan menggunakannya?

Ia adalah satu kesalahan jika mengubahsuai/merosakkan meter. Bagaimanapun, seperti alat-alat

penjimat elektrik yang lain, misalnya lampu penjimat elektrik, banyak digunakan di luar meter,

ia bukan satu kesalahan.

Adakah ia berbahaya kepada kesihatan?

Tidak, malah ia membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik.

Adakah ia daya penarik kilat?

Tidak, ia bukannya pengalir elektrik.

Saya mempunyai alat penjimat tenaga elektrik, bolehkan ESC digunakan bersama alat penjimat yang sedia ada?

Ya, ia boleh digunakan malah boleh menjimat (<>20%).

Adakah ia untuk sistem pendawaian 1 atau 3 Fasa?

Ia adalah sesuai untuk kedua-dua fasa.


Testimoni video
En Hashim Dari Gombak




Pak Tam Dari Kpg Melayu Ampang




Berminat Hubungi Saya Segera Jamilkucing di Talian 019 2504242/ .jika sekitar kuala lumpur saya akan hantar by hand,. tetapi di luar kuala lumpur saya akan hantar melalui kurior. cara pemasangan yg sgt mudah disertakan.





Saturday, November 3, 2012

Kad penapis elektrik ESC terbaru



SUMBANGLAH WANG ANDA KEPADA KUCING KUCING TERBIAR YG DI LAKUKAN OLEH SAYA JAMILKUCING. DENGAN CARA MEMBELI KAD ESC. Kad ini membantu anda mengurangkan bill elektrik anda dan terbukti berkesan. sekeping and abeli anda menyumbang makanan untuk seekor kucing selama 3 bulan. jadi barang anda dapat insyaallah Pahala anda dapat .

Electricity Saver Card (ESC) / Kad Penjimat Elektrik keluaran terbaru.lag
i berkuasa.


14 Faedah Utama ESC :

Penyelesaian untuk penjimatan elektrik generasi baru berasaskan fizik kuantum.

Teknologi yang canggih daripada Jerman.

100% sah di sisi undang-undang dan mematuhi sepenuhnya taraf keselamatan.

Menjimatkan ruang dan pemasangan mudah (hanya lekat & jimat)

Tiada plag, tiada perubahan di peti DB • Tiada mudarat kepada pendawaian yang sedia ada • Tiada gangguan elektrik

Tiada komponen elektronik maka tidak memerlukan elektrik untuk beroperasi.

Tiada kerumitan: Tiada yuran perkhidmatan tambahan kerana tiada penyelenggaraan.

Terbukti boleh mengurangkan pembaziran dan menjimatkan bil elektrik daripada 10% shingga 30% secara konsisten.

Peningkatan kualiti tenaga - meningkatkan kecekapan dan faktor tenaga. Meningkatkan produktiviti.

Voltan yang stabil & tahan. Memanjangkan jangka hayat peralatan elektrik.

Mengurangkan teknologi E-Smog untuk melindungi dari sinaran elektromagnet yang merbahayakan.

Sangat berkesan dan sesuai untuk kediaman, pejabat, kilang, pasar raya, hotel dan sebagainya.

Keberkesanan serta-merta.

Harga yang berpatutan dan berdaya saing.

Pengenalan

Satu inovasi canggih yang mengurangkan pembaziran tenaga elektrik dan penggunaan dengan lebih efisyen dan mengurangkan bil elektrik ke kadar yang lebih rendah. Kad Penjimat Elektrik ESC adalah kad yang dimuatkan dengan kuasa tenaga yang universal.

Bagaimana ia berfungsi?

Kad Penjimat Elektrik ESC menghasilkan getaran melalui sistem tenaga tersendiri yang sangat kuat di mana ianya memberi kesan pada gelombang elektrik yang berlebihan dan penyebab pembaziran kuasa elektrik.

Sepertimana yang diketahui, pengunaan tenaga elektrik yang berlebihan pada setiap rumah kediaman, bangunan komersial dan industri telah direkod oleh meter dan dimasukkan di dalam bil.

Samada anda menggunakannya atau tidak, anda telah dicaj di dalam bil.

Soalan-soalan Lazim (FAQ)

Adakah ia satu kesalahan menggunakannya?

Ia adalah satu kesalahan jika mengubahsuai/merosakkan meter. Bagaimanapun, seperti alat-alat

penjimat elektrik yang lain, misalnya lampu penjimat elektrik, banyak digunakan di luar meter,

ia bukan satu kesalahan.

Adakah ia berbahaya kepada kesihatan?

Tidak, malah ia membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik.

Adakah ia daya penarik kilat?

Tidak, ia bukannya pengalir elektrik.

Saya mempunyai alat penjimat tenaga elektrik, bolehkan ESC digunakan bersama alat penjimat yang sedia ada?

Ya, ia boleh digunakan malah boleh menjimat (<>20%).

Adakah ia untuk sistem pendawaian 1 atau 3 Fasa?

Ia adalah sesuai untuk kedua-dua fasa.
Berminat Hubungi Saya Segera Jamilkucing di Talian 019 2504242/ .jika sekitar kuala lumpur saya akan hantar by hand,. tetapi di luar kuala lumpur saya akan hantar melalui kurior. cara pemasangan yg sgt mudah disertakan.


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536

Anjing yg terpaksa jamil lepaskan pergi

 Anjing ini jamil selamatkan daripada jalana. salah seekor anaknya mati di gilis kereta.tetapi yg seekor lagi dapat diselamatkan.bersama ibunya. jamil telah war warkan di internet supaya sesiapa yg bukan islam boleh membantu mengambilnya untuk di bela. dna telaha da yg berjanji untuk mengambilnya. tapi datang pula perasaan sayang. sewaktu bersembang dgn anjing tersebut dia siap meletakan tangan di atas kaki jamil.





MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall http://ppkskl.blogspot.com

Shakinyet@Boboy makan kek









MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall http://ppkskl.blogspot.com

Kunjungan daripada Rakan Facebook

 Menerima kunjungan daripada rakan facebook Kak  ( CahayaNoor Syurga Jannah )





MAY BANK BERHAD; 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 


Kad Penapis Elektrik yg ternyata BERKESAN...



SUMBANGLAH WANG ANDA KEPADA KUCING KUCING TERBIAR YG DI LAKUKAN OLEH SAYA JAMILKUCING. DENGAN CARA MEMBELI KAD ESC. Kad ini membantu anda mengurangkan bill elektrik anda dan terbukti berkesan. sekeping and abeli anda menyumbang makanan untuk seekor kucing selama 3 bulan. jadi barang anda dapat insyaallah Pahala anda dapat .

Electricity Saver Card (ESC) / Kad Penjimat Elektrik keluaran terbaru.lag
i berkuasa.


14 Faedah Utama ESC :

Penyelesaian untuk penjimatan elektrik generasi baru berasaskan fizik kuantum.

Teknologi yang canggih daripada Jerman.

100% sah di sisi undang-undang dan mematuhi sepenuhnya taraf keselamatan.

Menjimatkan ruang dan pemasangan mudah (hanya lekat & jimat)

Tiada plag, tiada perubahan di peti DB • Tiada mudarat kepada pendawaian yang sedia ada • Tiada gangguan elektrik

Tiada komponen elektronik maka tidak memerlukan elektrik untuk beroperasi.

Tiada kerumitan: Tiada yuran perkhidmatan tambahan kerana tiada penyelenggaraan.

Terbukti boleh mengurangkan pembaziran dan menjimatkan bil elektrik daripada 10% shingga 30% secara konsisten.

Peningkatan kualiti tenaga - meningkatkan kecekapan dan faktor tenaga. Meningkatkan produktiviti.

Voltan yang stabil & tahan. Memanjangkan jangka hayat peralatan elektrik.

Mengurangkan teknologi E-Smog untuk melindungi dari sinaran elektromagnet yang merbahayakan.

Sangat berkesan dan sesuai untuk kediaman, pejabat, kilang, pasar raya, hotel dan sebagainya.

Keberkesanan serta-merta.

Harga yang berpatutan dan berdaya saing.

Pengenalan

Satu inovasi canggih yang mengurangkan pembaziran tenaga elektrik dan penggunaan dengan lebih efisyen dan mengurangkan bil elektrik ke kadar yang lebih rendah. Kad Penjimat Elektrik ESC adalah kad yang dimuatkan dengan kuasa tenaga yang universal.

Bagaimana ia berfungsi?

Kad Penjimat Elektrik ESC menghasilkan getaran melalui sistem tenaga tersendiri yang sangat kuat di mana ianya memberi kesan pada gelombang elektrik yang berlebihan dan penyebab pembaziran kuasa elektrik.

Sepertimana yang diketahui, pengunaan tenaga elektrik yang berlebihan pada setiap rumah kediaman, bangunan komersial dan industri telah direkod oleh meter dan dimasukkan di dalam bil.

Samada anda menggunakannya atau tidak, anda telah dicaj di dalam bil.

Soalan-soalan Lazim (FAQ)

Adakah ia satu kesalahan menggunakannya?

Ia adalah satu kesalahan jika mengubahsuai/merosakkan meter. Bagaimanapun, seperti alat-alat

penjimat elektrik yang lain, misalnya lampu penjimat elektrik, banyak digunakan di luar meter,

ia bukan satu kesalahan.

Adakah ia berbahaya kepada kesihatan?

Tidak, malah ia membantu mengurangkan gelombang elektromagnetik.

Adakah ia daya penarik kilat?

Tidak, ia bukannya pengalir elektrik.

Saya mempunyai alat penjimat tenaga elektrik, bolehkan ESC digunakan bersama alat penjimat yang sedia ada?

Ya, ia boleh digunakan malah boleh menjimat (<>20%).

Adakah ia untuk sistem pendawaian 1 atau 3 Fasa?

Ia adalah sesuai untuk kedua-dua fasa.
Berminat Hubungi Saya Segera Jamilkucing di Talian 019 2504242/ .jika sekitar kuala lumpur saya akan hantar by hand,. tetapi di luar kuala lumpur saya akan hantar melalui kurior. cara pemasangan yg sgt mudah disertakan.


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536


Majlis Perjumpaan rakan Fb Dan Harilahir Jamilkucing


































MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall http://ppkskl.blogspot.com