Thursday, May 31, 2012

Please help This Poor Puppies.

Hay animal’s lover. I really need you help mostly none Malay or none Muslim people. I just found these poor unhealthy puppies try to cross busy road. But none of Bastard (sorry) human stops the cats or motorbike. But when I stop try to rescue that puppies someone horn me. And you what he get something from (The fuck sign) really make me mad.




This puppies I thing around 6-7 month. Alone. I try to search around that area if got anymore dogs. But none. I bring back home and give some food and water and put him inside the cage. I think everyone know I cannot keep dogs. I already have lots cats, 2 lovely monkeys. So I really hope anyone everyone take these cute puppies and take care of him. Please help me to solve this.

No way I am going to dumb this dogs. I really need someone help this poor puppies







MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

Wednesday, May 23, 2012

Helping animals by helping your self


PROMOTION TERBAIK...

BERBAKTI UNTUK HAIWAN DAN DIRI SENDIRI......

Sebulan untuk makanan seekor kucing jamil rm 30 / anda sumbang untuk 10 bulan iaitu rm 300/ jamil akan berikan sekeping Kad ETC ( Electricity Saver Card ) kalau di pasaran Kad ini berharga rm 600/ dan kena jadi member baru boleh beli.
Berkesan atau tidak ?

Jamil melihat percubaannya sendiri . dan jika anda mempunyai smart phone anda sendiri boleh mengujinya selepas download sofwere dari internet and akan melihat kuasa elektrik yg berjalan mulanya cacamarba tetapi selepas di lekatkan Kad ETC di kotak luar saluran elektrik berjalan lurus. maknanya kuasa kuasa yg membazir tadi telah di tapis. dan kita hanya membayar kuasa yg di gunakan sahaja.




Bayangkan kalau syarikat seperti TAKASHIMA , MAIDIN , MPKJ , MASJID , WONDERLAND THAILAND DISCO , MEADOW WOOD, C-MART HYPERMARKET, COAWAY KUCHAI LAMA, MARRYBROWN CHICKEN, DAN SENG YIP HOLDING . Mereka mengunakanya. mereka syarikat besar bukan mudah untuk menyakinkan mereka. anda fikirkanlah sendiri.semua bukti sila ke sini >>

http://www.nethybrid.biz/web/new/product_esc.htm

Membeli dan menyumbang kepada jamil anda akan mendapat potongan rm 50% iaitu rm 300 / sahaja. sekeping elok untuk mereka yg bill elektriknya rm 500 ke bawah. hubungi jamil dengan segera. stock telah ada.



MAY BANK BERHAD:

MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE

ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Thursday, May 17, 2012

Thank Mr Peter H. K. Lee


Hari ini jamil tidak ke bukit bintang kerana ada appoitments dengan Managing Director Citidirect Mr Peter H K Lim . sebab baru baru ini jamil ada sms beberapa ornag mohon sumbangan kerana seminggu dua ini di bukit bintang teruk sangat, bukan jamil sahaja. pekedai pemandu teksi pun mengeloh. Mr Peter dan Datuk Seri Dr Wan azizah antara orang yg jamil sms.

Semalam beliau telah sms jamil minta jamil datang ke pejabat beliau . alhamdullilah bukan sahaja beliau menyumbang sumbangan melalui bank malah beliau telah memberi satu idea dan peluang menbuat wang yg jamil rasa jamil mampu. untuk melakukanya. pun begitu beliau minta jamil fikir dahulu.

Bukan nak bercakap pasal bangsa , tapi malu la. kebanyakan ornag melayu bangs akita yg jamil minta bantuan , sumbangan , pertolongan yang jamil dapat hanya sindiran , kutukan, cacian, dan penghinaan cuba jatuhkan nama jamilkucing. . tapi bangsa lain bukan hanya beri sumbangan malah tunjukan berikan peluang untuk jamil naik , peluang untuk jamil mencari wang, peluang untuk jamil menjana diri jamil.

Tapi bila jamil cerita begini pasti akan ada yg marah. tiu memang sifat semulajadi kita. cukuplah jamil buat kerja amal tak payahlah membusukan, menjatuhakn saya. i never give people problem. i am just the person who speak direct never kona kona. itu je.

MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

Friday, May 11, 2012

Tuduhan terbaru dari sharul Nizam rahim


Bila pulak Sharul nizam anak rahim beri saya rm 3827.40 ??

Nampaknya tak habis habis lagi sharul nizam anak rahim ni lagi rupanya rupanya. bukan sahaja fithnah , menipu , malah suruh saya bayar balik segala duit yg dia bagi untuk kucing yg jamil kira tak sampai rm 500-rm700.


1) •

July 20, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Assalamua'alaikum En Jamil yang budiman,

Saya baru buka fb, dan terbaca pula keluhan En Jamil berkenaan sangkar2 yang agak usang tuh. Agak sibuk sikit dengan kerja hakiki. Tu yang lambat reply. Saya sahut seruan itu kerana Allah masih beri saya kekuatan cari rezeki, dan mampu untuk menyumbang. Saya baru transfer RM80.00 to Maybank En Jamil. Pohon semak akaun maybank

2 ) •

August 2, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Assalamua'alaikum En Jamil yang budiman,

o Saya udah transfer RM100 to Maybank En Jamil. Ini sumbangan saya buat kucing2 tuan untuk juadah berbuka puasa. Pohon semak akun maybank

3 ) •

August 5, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o saya udah tranfer rm10 sebagai yuran keahlian persatuan kucing yang tuan naungi. pohon semak akaun maybank

4 ) •

August 18, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Assalamua'alaikum En Jamil yang budiman,

Saya udah transfer RM100 to Maybank En Jamil. Ini sumbangan saya buat kucing2 tuan untuk persiapan Aidilfitri 2011. Pohon semak akun maybank

5 ) •

August 23, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Assalamua'alaikum En Jamil yang budiman,

Saya udah transfer RM240 to Maybank En Jamil. Jujurnya, ini bukan sumbangan saya. Buat pengetahuan, ada manusia yang membaca tulisan saya di FB dan beliau dapat inspirasi untuk menyumbang. Hamba Allah itu berkata, ini sumbangan saya untuk kucing2 peliharaan En Sharul dan Persatuan Kucing. Pohon semak akaun maybank

6 ) •

September 27, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Assalamua'alaikum En Jamil yang budiman,

Saya udah transfer RM80 to Maybank En Jamil. Jujurnya, ini bukan sumbangan saya. Orang itu beri RM100. Baki RM20, masuk persatuan. Pohon semak akaun maybank

Itu sahaja sumbangan yg beliau pernah berikan. tetapi di fb beliau beliau katakan rm 3827.40 / dan di bawah ini perbincangan jamil apabila jamil meminjam rm 2000 dari beliau. .

1 ) •

December 31, 2011

Jamil Kucing

o Assalamualaukum sdr Sharul

Tentang permohonan pinjaman peribadi saya kepada tuan sebanyak rm 2000/ itu saya berjanji selewat lewatnya 30 hb februari 2012 . tetapi rm1000/ akan saya pulangkan dalam dua minggu dari rtarikh di beri atau selewatlewatnya 20hb januari. harap sdr tiada keberatan. untuk urusan apa telahs aya terangkan kepada sdr. jadi tak perlu saya terangkan di sini.

terimakasih

December 31, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Wa'alaikumsalam,

Saya membaca, memahami dan memproses. Atas dasar kemanusiaan, saya bersetuju utk memberi pinjaman RM2ribu. Saya begitu memohon, janji yang telah dibuat perlulah ditunaikan. Kegagalan menunaikan janji bakal meletakkan saya didalam kebinasaan. Dan sudah pasti hubungan antara kita bergoncang kuat.

Saya akan bank-in pd hari ini (Sabtu, 31 Dec 2011) sebelum jam 3PM

hrp membantu

December 31, 2011

Jamil Kucing

o Terimakasih Tuan akan saya tunaikan

December 31, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Kpd En Jamil,

jamil-rm2000.png

December 31, 2011

Sharul Nizam Ab Rahim

o Saya udah bank-in RM2000. Jika berlaku apa2 kepada saya, mohon hubungi

1. Aini, 019-5406063 / 0173946112

2. Farizal, 013-5083564 / 012-3233564

utk serahkan hak (jika ada)

hrp membantu

January 5

January 5

Sharul Nizam Ab Rahim

o hal ehwal urusniaga pinjaman itu, bleh bank-in to cimb sn technologies, 14790000072052

January 5

Sharul Nizam Ab Rahim

o Terimakasih tuan saya udah terima bayaran semula rm 1000/ .kalau gini lain kali saya tiadak risau untuk meminjakkan lagi kepada tuan. dan di harap yg lagi rm 1000 dapat di pulangkan juga tempat masanya.

Baki rm 1000 lagi yg jamil pinjam di pulangkan di waktu tarikh akhir 2 jam sebelum pukul 12.00malam. jadi jamil nak tanya juga dari mana datang duit rm rm 3827.40 tu.




MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAILACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

Cabaran Pengerusi PPKSKL Jamil Bin Ismail

Tak henti henti tuduhan , tohmahan, kutukan , cacian terhadap saya sebagai pengerusi oleh sharul nizam anak rahim , di fb beliau menurut pemberi maklumat saya.sebab saya tidak akan masuk wall yg penuh dengan najis dan haprak. saya terpaksa menaip di wall ppkskl sebab saya diserang sebagai pengerusi ppkskl.sifat manusia umpama bangkai. mulut manusia umpama ular sawa berbelit belit.

Dulu bukan main ampu dan angkat. sampai saya sendiri tak senang duduk. tak pernah di buat orang dia panggil saya PEMIMPIN AGONG heheheheh , untuk apa entah semua gelaran gelaran tu. nak buat amal kebajikan dekat haiwan ke nak mengampu membodek. tapi dia silap ornag. saya dah jumpa pengampu mcm dia dah belambak. muka tebal. membodek tak kira tempat .

Yang paling menarik saya dapat tahu sharul nizam anak rahim kata saya menipu orang dengan mengumpul harta dengan mengunakan kucing wow. mengumpul harta .sebab itu sekarang saya pakai honda ladgret hehehe. lepas tu ada pulak lembu lembu yg percaya dan ikut sokong kata kata badak darat ni. sila buktikan cepat bro. berap[a banyak harta yg saya kumpul dengan mengunakan duit kucing. tak pe lah saya malas nak menaip panjang panjang cuma!!!

Saya cabar sharul nizam anak rahim untuk buktikan yg saya ada mempunyai apa apa harta yg boleh di kaitkan dengan wang dari kucing. jika beliau benar benar di lahirkan dari hasil hubungan yg halal. buktikan. sebab dia telah menuduh saya, menfithnah saya. sebagai pengerusi ppkskl. jika dia tak dapat buktikan so paham lah apa makna ayat saya ini. buktikan berapa banyak harta saya dari hasil kucing, berapa banyak simpanan saya dari hasil kucing. saya bela kucing kcuing terbiat bukan LEMBU.

lagi satu sharul nizam anak rahim, tahniah. atas ugutan ugutan awak. sekarang nama awak dah dalam list. jika apa apa terjadi kepada saya seperti kata awak dalam satu colum awak
( sekarang musim hujan kemalangan motosikal bila bila boleh terjadi )
maka tiada orang lain yg polis akan cari bro.hanya awak atau lembu seekor tu. dalam laporan polis kelmarin saya telah tunjukan segala bukti yg ada. jadi saya harap awak berdoalah supaya saya selamat sentiasa ya. awak bukan main tunjuk berani kan. so saya nak tengok lah. atau setakat menyalak mcm anjing je.

Awak kan orang kanan NAZRI AZIZ !!!!!!!!


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

Wednesday, May 9, 2012

KENAPA PPKSKL TIDAK DAPAT BEROPERASI DGN BAIK.



Selama ini saya hanya berdiam diri. malas nak layan cicak mengkarong berkerisau . tetapi lama kelamaan ia menjadi desperado pula. Cik Rohaniza ishak yg di lantik sebagai setiausaha setelah saya mendapat sokongan ajk ajk yg bersama saya sebelum ini , boleh di katakan 90% bersetuju tanpa ada apa apa masaalah. ini kerana saya merasakan beliau layak dan profesional. mungkin pasal mata saya rabun agaknya sebab dah berumur. batu saya sangkakan permata.


Baru baru ini 2-3 hari lepas Cik Rohaniza ada menghantar surat yg panjang tentang undang undang , kesalahan kesalahan yg mungkin berlaku dalam persatuan ,kononya nak tunjuk yg beliau profesional. dan menjalankan tugas. pengalaman saya mengenali beliau semua itu adalah satu wayang gambar purba. banyak arahan arahan saya tidak di ambil serius termasuk yg beliau kata beliau uruskan perjumpaan dengan Mb selangor atas daya usaha beliau. untuk pengetahuan umum dan ahli ppkskl.masa untuk beliau menguruskan suart itu memakan masa 2 bulan. bila saya tanya jawapan beliau saya kena dahulukan kerja hakiki saya busy sangat. itulah alasanya . termasuk permohonan untuk mengadakan perjumpaan dengan Pengarah ROS. setelah saya kata biar saya buat sendiri dan saya tidak melayan panggilan dan sms barulah beliau mengelabah buat , dah gunakan itu untuk menghubungi saya.

Perangai beliau yg kurang ajar. tiada tahu mengunakan bahasa yg elok yg sepatutnya seorang wanita ada membuat saya beberapa kali bergaduh dengan beliau . dan cara untuk beliau mahu saya menjawab panggilan beliau ialah kononya hal persatuan .dah berkata kepada saya supaya profesional. jgn campur adukkan.seolah olah saya bodoh . di bawah ini adalah chat beliau apabila saya tidak melayan semua panggilan beliau kerana perangai dan sifat kurang ajar beliau...dan cara beliau mahu saya menjawab call , sms atau chat inilah caranya.....



  • Nieza Iraniey
    March 19
    Nieza Iraniey
    • salam encik jamil bin ismail....tolong beritahu saya samada encik jamil masih memerlukan khidmat saya sebagai setiausaha atau tidak? jangan ignore semua panggilan dan pesanan ringkas saya sedangkan saya berusaha untuk menyampaikn maklumat terkini mengenai permohonan persatuan untuk mengadakan sesi perjumpaaan dengan pengarah ROS...jika encik jamil bin ismail kini tidak lagi memerlukan khidmat saya dalam persatuan, tolong berikan maklumblas supaya saya tidak terus2an memperbodohkan diri saya untuk menelefon selama 12jam tnpaa henti sehingga mencecah ratusan kali pnggilan namun tidak dijawab seolah2 saya ni umpama peminta sedekah...jangn risau, saya takkan buat apa2 kenyataan selepas ini berkenaan pengunduran sayaa dlam ppkskl..terima kasih kerana membawa maslh peribadi antara kita dalam perlaksanaan persatuan..macam yang saya katakan, saya akan maklumkan kepada pengarah ROS bhw pengerusi PPKSKL tidak lgi berminat untuk mengadakan sesi perjumpaan kerana kegagaln saya sebagai setiausaha persatuan untuk menghubungi beliau hari ini untuk memberi mklumbalas...terima ksih atas ptofesionalisma encik jamil bin ismail dalam mengendalikan hal ini...



Beliau cuba memperbodohkan saya kononya saya yg membawa permasaalahan peribadi dalam perhubungan yg tak pernah ada. saya hanya beri satu contoh untuk tatapan umum. bukan untuk memalukan beliau atau menghina beliau tetapi untuk membersihkan nama saya. sehinggakan saya sudah tidak dapat lagi menerima beliau kerana sifat beliau ( tak perlu saya canangkan ) saya telah memutuskan perhubungan dengan beliau. saya tidak sanggup lagi menerima beliau dalam hidup saya. tetapi saya bersifat profesional . saya biarkan ianya berlalu. secara diam. tiba tiba beliau mula menyindir saya sehingga saya terpaksa menjawab.malahs aya menghantar sms kepada abang beliau dna kakak beliau supaya nasihatkan beliau. sudah sudahlah.

Saya masih perofesional. walaupun telah putus saya masih menggangap beliau adalah setiausaha ppkskl. dan baru baru ini saya telah menghantar satu sms kepada beliau berbunyi begini........

To: +601027455......
Time:sunday,April29.2012 10:38pm

Salam adakah awk masih setiausaha ppkskl atau tidak?

Dan ini jawapan beliau ....

From: + 601027455......
Time:sunday,April29.2012 10:41pm

Wslm.sy ni telah diajar dan belajar utk bekerja secara PROFESIONAL..

Maka selepas itu saya telah mengarangkan sepucuk surat untuk di hantar kepada exco kelantan Yb Dato Thakiyuddin tentang cadangan kelantan untuk membina taman kucing . dan saya telah email surat tersebut kepada beliau untuk di edit seperti berikut...

Jamil Bin Ismail
Pengerusi / Pengasas
Kepada
YB. TUAN HJ. TAKIYUDDIN B. HJ. HASAN

Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan,
Perumahan dan Kesihatan
Kerajaan Kelantan
Memohon mengadakan pertemuan jika perlu


Assalamualaikum Yb , salam sejahtera buat Yb sekeluarga. keseluruhan pimpinan kelantan ,tok guru dan rakyat kelantan.tujuan saya menghubungi Yb secara ringkas ini ialah selepas saya membaca akhbar sinarharian tentang cadangan Yb nak membina sebuah rumah kucing atau bagi saya taman kucing , kerana ini yang saya perjuangkan selama hampir 15 tahun . saya telah pun 2 kali bermensyuarat dengan dato seri noh omar. dan beliau bersetuju sebelum beliau mengetahui yg saya Ajk PKR putrajaya kuala lumpur. selepas itu semuanya terus diam.


Kemudian saya telah bermensyuarat dengan exco selangor Yb Tuan Yaakob Sapari. dan dalam perbincangan lagi. beliau bersetuju untuk mencari tempat . jadi saya lihat Yb mempunyai keikhlasan untuk membantu haiwan. dan saya pula mengerjakanya. saya beri cadangan kita bina diselangor untuk atrikan pelancong tetapi di taja kerajaan selangor. kucing kucing terbiar di kelantan kita bawa ke sini dna di tempatkan di taman ini.
Atau jika Yb tetap nak membuatnya di kelantan saya tak kisah, saya sanggup berulang alik jika di beri kepercayaan. saya sanggup berjumpa Yb untuk berbincang bila bila masa pun . sekarang kucing kucing terbiar dalam jagaan saya sebanyak 104 ekor. dan saya hanya mengunakan rumah saya sahaja . saya boleh membawa segala proposal yang saya ad auntuk perbincangan dgn yb. tetapi satu sahaja permintaan saya jgnlah berikan kepada SPCA kerana mereka membunuh kucing. mengkasikan kucing yg mana haram mengubah ciptaan Allah di sisi agama kita.di bawah ini link link tentang saya yg mungkin Yb berminat untuk menyelidikinya.


Saya juga akan mengutuskan surat kepada Yb takut email ini tidak kesampaian. mohon maaf jika cara penulisan ini terlampau ringkas. kerana ia datang dari saya sendiri. saya menunggu balasan dari Yb.
Jamil Bin Ismail ( jamilkucing )

Dan meminta beliau melakukan pengeditan dan hantar semula kepada saya untuk saya print sain dan poskan . tetapi sehingga hari ini Thursday may 10 2012 saya masih belum terima sebaliknya beliau telah menyerahkan surat tersebut kepada bekas seorang ajk ppkskl En Sharul Nizam yg tidak aktif lagi dalam ppkskl. dan surat tersebut telah di paparkan di Fb En Sharul Nizam di ...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150752164423773&set=a.414763303772.187484.564648772&type=1&ref=nf

Surat yang sepatutnya di antara saya dan beliau sebagai setiausaha telah di berikan kepada orang yg tidak sepatutnya beliau beri. adakah beliau AMANAH dalam menjalankan kerja sebagai setiausaha. saya harap ahli ahli ppkskl nilaikan sendiri . memang saya tidak pandai menaip mengikut cara protokol sebab itu saya mahu beliau yg sebagai setiausaha buat.tetapi AMANAH yg saya berikan kepada seorang yg mengaku diri PROFESIONAL rupanya hanya sekadar bunga taik ayam. nampak nampak lawa tetapi busuk.

Selama ini saya diam bukan kerana saya bacul atau bodoh tetapi saya sendang mengumpul segala bukti. dan data. dan mulai sekarang saya akan paparkan satu persatu. tentang jawatan pengerusi ppkskl. saya bukan seperti pemimpin politik. jika ada sesiapa yg benar benar mampu bukan hanya sekadar hangat hangat tahi ayam atau mencari publisiti silakan saya sudi menyerahkanya. saya harap ahli ahli ppkskl dan pembaca nilaikan sendiri.

Jamil Bin Ismail
Pengerusi/ Pengasas ppkskl.




Monday, May 7, 2012

Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur


Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur PPKSKL di tubuhkan oleh saya Jamil Bin Ismail . idea saya .tetapi saya tidak mampu melakukanya seorang jadi saya mengajak seorang yg saya percaya dna menggangap seperti anak saya sendiri , berbagai masaalah untuk mendapat kelulusanya. hampir 6-7 kali berulang alik ke ROS kerana banyak perkara perkara yg perlu di ubah.

Tetapi untuk menubuhkan sebuah persatuan juga memelukan beberapa orang untuk mencukupi korumnya. ada beberapa ornag jiran rumah lama yg jamil pelawa bersetuju . tetapi saya paham. mereka bersetuju tetapi saya memang tidak mengharap sangat untuk mereka melakukanya. sebab mereka just person yg ada hati tetapi bukan animals lover . tetapi apa pun saya bersyukur mereka terima. jasa mereka tidka akan saya lupakan .

Tetapi apabila persatuan mula bergerak ( ATAS KESILAPAN SAYA MENGAJAK ORANG POLITIK BERSAMA DARI PARTI HAPRAK SAMPAH ) itulah kesilapan yg terpaksa saya akui. segala kekucar kacir mula berlaku . memang dari mula rupanya memang dia ada niat untuk menghancurkanya ,dengan di mulakan org yg saya percaya dan menggangap sebagai kakak yg saya lantik menjadi setiausaha meletak jawatan atas arahan suaminya dan sebabnya tak lain tak bukan kerana jamil berjumpa pemimpin PARTI HAPRAK SAMPAH dgn tujuan untuk mendapat sokongan membina taman kucing.

Jamil memang sendiri tak paham kenapa bangsa kita tak pandia belajar membezakan politik dgn kerja amal. selepas itu satu persatu si melayu celaka penyokong PARTI HAPRAK SAMPAH ini buat hal. persatuan yg baik , tujuan yg baik cuba di hancurkanya dnegan menfithnah , menohmah, melakukan provokasi. mengadu domba. kemudian di ikuti pula oleh seekor betina desperado. yg pada mulanya mereka berdua ini musuh. rupa rupanya pokok pucuk keti.

Kenapa ornag melayu lebih suka melihat bangsanya jatuh. sesuatu yg di cipta bangsanya hancur. apakan keseronokan yg mereka dapat. yang herannya alasan alasan mereka sebmuanya bercakap pasal halal haram, hukum hakam, Allah, kuasa Allah, ayat ayat yg boleh membuat ornag melayu yg bodoh percaya. maka hancurlah sebuah persatuan yg mulia di hancurkan oleh bangsa sendiri yg mengaku islam. rupanya kafir bertopeng.



MAY BANK BERHAD;
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAILACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CAREACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com