Sunday, January 31, 2010

make money from other people..

Ini kali ke 6 jamil terjumpa orang cuba membuat wang poket dari jamil dan kucing jamil. dan bukan nak fithnah , bukan nak tuduh dalam 6 tu 1 cina 5 melayu. yang ini die menang rm 50/ waa senang je si melayu ni buat duit yel.tapi cuba kalau suruh bayar mampos tak bayar.sanggup delete foto. dari keluarkan duit untuk membnatu haiwan.itu lah bangsaku melayu.ini kenyataan bukan tomahan atau fithnah.ini kenyataan. ko orang melayu aku pun melayu.kita tentu tahu hati budi melayu termasuk diri kita. yang ini jmumpa dalam the star.


Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Friday, January 29, 2010

Cats Monkey

Nothing to said,just pic.picture can tell thousand word. you think your self.
My Animals love me i guess! and as i see , i take care them, i feed them i love them. what els they can give me. love.

And as animals lover you are i guess.what you can give me.money to help me. for to help them .

Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Thursday, January 28, 2010

Shakirentih and babykey

Love between two difference animals. even they not from same species.one wild animals another pet animals .but they still can be good friends, one from house pet another one from deep jungle. but that never give them problem to be friend. difference than human. i dont wnat to talk about another races.but my own races. black heart . jealouse. shellfish. in their heart only think how to drom someon els.


Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Saturday, January 23, 2010

Sumbangan Bulanan Tetap




Hari ini 30 / 01 / 2010 seperti biasa jamil akan menerima sumbangan bulanan sebanyak rm 100/ utnuk kucing-kucing jamil dari Oceanblue Refeleksology ( pusat urut ) di tingkat atas tempat jamil menjalankan kerja amal. semenjak tokeh perempuan cina tu buka pusat tu dia berjanji untuk memberi sumbangan bulanan sebanyak rm 100/ setiap bulan.

Dan telah hampir setahun mereka buka tempat tu dan setiap bulan tak pernah lewat pekerja yg bertugas sebagai supervisor di situ pastiu akan meminta resit bayaran kepada jamil. jamil akan beri resit yg jamil print sendiri kepada mereka. tu la bukan nak cakap .kang cakap ada lak yg marah , melenting kan. tu cina tu. pusat urut yg di katakan tempat maksiat. walaupun mereka bersih. ada hati nak menolong haiwan.berbeza dengan beberapa kerat melayu islam yg selalu jamil cakap.

Jangan Marah Aaa .Kebenaran Itu Kadang-Kadang Pedas Di Dengar .Aku melayu , Anak melayu , Bangsa Melayu , aku tak hina melayu tapi aku menyampah perangai melayu.

Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Shakiti

Shakiti ni jamil jumpa di stesen lrt ,duduk tercongok ,mengandung lak tu. rumah orang jauh dari stesyen.cam ne die boleh sampai. kotor.tapi taka da cacat.bila jamil cuba belai die terus mengesel muka di tangan jamil .terus ambil terus bawa balik.kesian rumah orang atau kawasan perumahan jauh dai stesyen. dah mandi cantik.jenis japanese bobtail.





Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Thank judith Williamson


1) Bersyukur jamil hari ini di bukit bintang christina wanita cina yang menjadi executive general manager hotel parkroyal datangd engan 2 orang mat salleh. christina ni selalu menjadi wakil seorang wanita mat salleh bernama judith williamson ( salah seorang board director hotel parkroyal seluruh dunia.) judith pernah datang kuala lumpur 2-3 kali. dan 2-3 kali datang jenguh jamil setelah kami kenal.

Kalau judith tidak datang malaysia dia mesti wakilkan christina wanita cina itu untuk beri sumbangan.selalunya rm 200- rm 300/ ari ini christina datang dan beri sumbangan dari judith. juga 2 mat salleh dari usa yg tak pernah datang malaysia .di bawa oleh christina hanya nak tengok jamil. tengok wajah mat salleh tu teruja,yg perempuan tu sampai tenganga. katanya memangd ah tengok foto-foto tapi bila real dia tekejut


2 ) Jumpa seorang pelancong mat salleh .die datang terus shake hand dgn jamil.dan berkata ( last 5 years i come here .you are here. now i come again you still here.you special man. )jamil ketawa . sebelum dia pergi satu ayat yang buat jamil rasa sunggu bangga ialah dia kata ( kuala lumpur special becouse about you ) itu lah yang selalu jamil kata bangsa lain, ugama lain lebih menyanjung apa yang jamil buat dari bangsa sendiri. apa nak buat.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Wednesday, January 13, 2010

Geram , marah , kesal.

Hari ini abg jamil betul betul rasa bersalah. menyesal, geram, marah, kesal. kelmarin terjumpa satu link forum orang kutuk,hina,caci,cabar abg jamil. sakit hati baca dari page 1 hingga page 9. di sebabkan syaitan menghasut jamil mendaftar masuk dengan tujuan untuk membalas semua posting tu. dah balas jamil cuba delete akaun sebab tak minat nak berforum, bila dah buat rasa menyesal lak. salah seorang yang kuat mengurtuk jamil bernama nur hazirah. seperti biasa jamil membalas segala tulisanya. dengan perasaan marah.ye la siapa tak marah kan.kita manusia orang kutuk kita.pagi ini dalam email ada orang masukan rm 400/ dalam akaun abg jamil.


Peringatan dari maybank2you

This is to inform you that NUR HAZIRAH BINTI MOHAMMA has transferred RM400
to your Maybank account for on 01/27/10 23:44:10 via Maybank2u.com.

Terasa sedih . sebab terasa seperti di perangkap. kenapalah nak berbuat baik pun susah di kalangan bangsa kita melayu. buat nur hazirah apa pun jamil memohon maaf di atas ketelanjuran yg mungkin mengecilkan hati kamu. tetapi kena paham abg jamil membeli setelah. orang menjual. abg jamil sertakan serangkap pantun.

Akar nibung meresap
Aakar mati dalam perahu
Terbakar kampong kelihatan asap
Terbakar hati siapa yang tahu


Wakenabeb


Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Shakinchu follow me around town

Last time i always bring male cat follow me anywhere. but this time i try to bring female cat. and the cat is shakinchu. i bring shakinchu cost she always good.if i leave her on the bike .she will stay there. even i go far away from bike.
Berbuat baik dengan haiwan lebih mulis dan elok dari berbuat baik dengan sesama melayu, haiwan tidak pernah berbuat dosa dengan allah , mereka di cipta untuk memuliakan allah. apabila mansuai melihat mereka yang berakal waras akan memuji allah di atas kecantikan haiwan-haiwan ini.tetapi berbuat baik sesama melayu. banyak kepada busuk hati , dengki , irih hati , buruk sangka , dalam itu mereka bercakap tentang dosa pahala. tentang gama . itulah melayu bangsa yang penuh kepura-puraan.




Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

The New Model in Bukit Bintang ( shakirentih )

The new model which pass the training and now in bukit bintang.shakirentih already pass all the training that i provide for him to be model in bukit bintang hehehe.

He is beautiful and handsome. But sometime a little bit scary to sound. But very close to my monkey (baby key). shakirentih is male cat. The one I found injured at stomach area. There have small hole at his stomuch.maby get bite by dog or someone doing it. Who knows?


Shakirenteh bakal jadi hero di bukit bintang suatu hari nanti. dengan kehandsoman dia. jantan jamil akan latih dia menjadi raja untuk di letakan di tempat adik, siam, shakisik, shakisang, shakiyam, shakilim . semua hero-hero yang telah pergi.





Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Handsome Shakirai

Shakirai yang jamil jumpa 6 tahun dulu di sebuah gerai di pandan perdana. shakirai adalah antar kucing jamil yang paling handsome . sekarang tengah latih dia untuk di jadikan raja semua kucing jamil. cuma shakirai ni susah sikit.tak boleh tekejutt.kalau tekejut kira nak keluarkan kuku je. lagi satu cepat gelabah.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Shakinchu new lover

Now shakinchu have new lover.last time she is belong to shakilim,after shakilim pass away , shakirentan took over his place , include his wife hehehe.
Look matching when abbsinien cat and burmese cat match thougther .

One from north , one from south , bukit bintang is the place they meet. bukit bintang is the place for couple to meet. hehehe




Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Sleeping Babies

Dunia-dunia selalu kita orang dengar bangsa kafir jahat , teruk , hina , itu ini, orang melayu islam baik , bagus. tapi itu semua betul kah.memnag betul dalam islam kalau kita tahu membaca al quran, atau membaca tafsir al quran kita akn tengok allah subhanahuwataala menyuruh kita berbuat baik sesama mansuia, sesama makhluk ciptaan allah. bermurah hati. tapi adakah orang islam terutamanya melayu melakukanya. atau hanya sekadar bermanis mulut sahaja.
Kalau koperat melayu apabila mereka mahu memberi sumbangan atau derma tv , akhbar mesti ada. kalau tidak tak payah. kalau orang melayu taraf biasa lak. hanya manis di mulut sahaja. di bukit bintang jamil dapat tengok sendiri sifat-sifat bangsa melayu. ya memang ada yang ikhlas tapi boleh di kira. yang lain banyak yg belakon je. datang bukit bintang tanya itu tanya ini. mahu itu mahu ini, nak belai kucing lepas tu blh. jamil tak memaksa tapi kalau dah kedekut harta orang jangan di sentuh.ikut cara cina. kalau mereka tak ada hati nak bagi mereka tidak akan sama sekali sentuh harta benda orang.
kita marah terhadap penjajah yang menjajah negara kita ,tapi perangai kita sebagai penjajah tentu ada. jamil tengok di bukit bintang bangsa lain selain arab mereka tidak akans entuh kcuing-kucing jamil kecuali selepas mereka meminta kebenaran.tapi kalau melayu , arab mereka buat macam harta mak bapak mereka. yang arab pulak nama je islam tapi kelakuan lebih teruk dari yahudi. orang tegur nak bergaduh.buat report polis. orang melayu banyak mengikut perangai arab.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Friday, January 8, 2010

Shakirok the pretander

Shakirok the pretander . always pretand good infront of me.but behind me.he try to be king of the house. any cats came our from cats room will get punishments from him. in bukit bintang always pretand hot. even raining time.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Bring JK to Bukit Bintang

Always at night time around 10.00pm till 12.00mn i always bring my olders monket either JK or SHAKI to bukit bintang or around town.so they will never fill boring or jealouse i guest. cost daytime i bring babykey to bukit bintang.
Jk and shaki always entertain people. but as usual people always want to pet them, play with them, touch them but to take out some money they shellfish. poo animals live in this worlds with human.
Kegemaran Jk ialah lolipop . bagi je lilipop yang lain tak peduli dah.
Bawah Jk sedang menunjukan lagak kekuatannya. waktu ini jangana da sesiapa datangd ekat jamilkucing alamatnya berbokeh le betis kering.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Shakirentan taking shakilim position as King.

Now the king of all my cats are shakirentan ( shaki-oren-jantan ) .his position is at shakilim place on scooter. i never bring shakirentan to bukit bintang couse he dont like other male cats.what he knows is fight-fight.that make him be in the kings position.
I only train shakirentan 2-3 days only in bukit bintang.but he learn very fast. now i no need to tide him anymore. he relax and sleep like other cats.




Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

Trust Between Animals and Human


My monkey ( Babykey ) shedule when arrive at bukit bintang is .play alone while i prepare everything about cats. always she never disturb me ,after done i will put cloth on her , let her paly around for are while maby 10 minute , after that she will drink are box of dutchlady fullcream milk .after finish her eye starting fill asleep.and she will sleep around one hour on me.

Sometime helping me look for flies at my cats hehehe



To make animals trust human are the hardest job to do. Human you can tell them sweet story, bagged them and their are so easy to trust you. But to make animals trust you is not easy. Mostly wild animals. Because animals know human attitude. Cannot be trusted. Human can change. They cannot loyal to anything. Everyone have experience what I say. Me I learn from the past,



I help many people but, did they repay back my help. Yes when we help people we didn’t asking for repay back right. But as human everyone should know what to do when people helping you. That natural.

I always talk with my animals that why mostly my animals trust me. I can carry them with my scooter, I can bring them anywhere, and I can bring them to swimming pool. To waterfall. I can ask them to do thing without forcing them. Until some maniac saying that I drug the cats, I use magic. If people said about magic. I am the person who sorry didn’t trust that entire bullshit.if people saying that I drug the animals. For everyone information in my country Malaysians drug can make you be hangg.drugh can make you go to prison for long time.

So my advise to animals lover the most secreat way to make animals love you.trust you ,belive you is passion , talk with them , love them hornestly , dont ever beat them. if you do that make sure you confort them back .make them calm. but to be hornest if start to beat them if hard to make them calm back. passion if most importent with animals.


Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..