Tuesday, December 28, 2010

Three Preagnent Cats

The tree preagnent cats that i rescue within 2-3 month already born babies. all of them are 14 kitten. cute love it.






Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Kitten On The Block

Within 3 week i rescue 5 preagnent cats , and last week all of them born babier. each days i cats. funny,but that happen. all the kitten are healthy ,and good condition.







Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Thursday, December 23, 2010

New Cat Born Babies..



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

My Female Monkey SHAKI at merdeka square Kuala Lumpur











Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud
:"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Wednesday, December 22, 2010

Cats Bukit Bintang Freestyle

SHAKIRAI
SHAKIBI
SHAKIRAI
SHAKIROK & SHAKIRIN
SHAKINJA & SHAKITAR
SHAKIROK , SHAKIRIN & SHAKINSOR


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Selalu aku cakap Banyak melayu yang ........





Arwah tok nenek dan cikgu cikgu jamil mengajar jamil dari kecil supaya menghormati orang tua tua, takutkan orang tua hormat mereka. tetapi kejadian semalam benar benar membuat jamil hilang pertimbangan. selalu hari selasa malam sebelum ke bukit bintang jamil akan singgah ke pasar malam pandan jaya.


Jamil selalu masuk terus ke dalam dengan skuter ,.sewaktu nak masuk tau tau seekor kucing dalam usia setahun duduk betul betul tengah jalan. dalam hujan renyai, dia tak lari . tentu sakit kot . so jamil berhenti nak ambil atau tengok atau ubah, tengah tongkat skuter dua orang melayu yg meniaga di situ baru siap kemas barang , dalam usia 50an laki bini, yang lelaki berketayap yang betina bertudung lalu sambil lalu dua dua menyepak kucing tersebut beberapa kali sehingga tergesot ke bawah van.

Jamil tegur cara baik.abang kakak jangan sepak kucing tu. yg lelaki tu terus gak sepak. membuat jamil sergah dia. dia pusing melihat jamil dan berkata APA KENA MENGENA DENGAN AWAK . jamil cakap memang tak ada kena mengena tapi binatang tu ciptaan Allah .terus dia cakap sudahlah. yang betina bini dia kata ye pun bukan kucing awak. semua itu benar benar membuat jamil hilang pertimbangan. mulalah depan orang ramai jamil maki hamun si tua celaka tu. di sebabkan dua dua kurang ajar.hampir nak jadi perkara yg tak sepatutnya. nasib baik 4 orang memegang jamil dan memujuk jamil. sehingga jamil cakap ambil ketayap dan kain tudung tu cabut buang dalam longkang.

Inilah yang selalu jamil cakap orang melayu ni mengaku sahaja islam , berlakon alim , cina kafir tu pun lalu tak sepak kucing ni kan pulak orang nampak haji dan hajjah. haiwan kesayangan nabi di sepak terajang sesuka hati. sikit punya celaka haram jadah betul. betul la walaupun memang puas jamil maki hamun mereka berdua. kalau tak di pegang 4 orang mahu jamil hempok sekor sekor dengan helmet. nama sahaja islam, nama sahaja pakai ketayap , nama sahaja pakai tudung , selalu aku cakap , selalu aku cakap , kebanyakan melayu ni berlakon sahaja islam tapi perangai lebih teruk dari K.........samalah maca dalam forum cari yang pakai tudung belagak islam tapi lebih teruk dari ayam.

Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Tuesday, December 21, 2010

Babykey Getting Batter



Now
Babykey now 80% getting batter after her insiden last 1 week. after she play inside the house while i am going out. and she break the mirrow inside my bathroom. the broken mirrow insidenly cut her lips.
Last week

Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Skuter cats skuter















Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Saturday, December 18, 2010

My First and Second Cats..



My first cat and my second cat. Adik and Eddy



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Shakira follow me to Dataran Merdeka



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Cats Bukit bintang





Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Monday, December 13, 2010

My Parrelliece Cat Shakisor








Shakikit and shakinsor


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Sunday, December 12, 2010

Monkey And Cats



Either at bukit bintang nor in the house they still can be friendship . still can share food and place.




Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Shaki at Merdeka Square.Kuala Lumpur..











Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".