Tuesday, November 29, 2011

Jutaan Terimakasih Perhilitan Terengganu..



Foto pertama ini di postkan oleh seorang kawan di fb beliau. jamil terjumpa. dan cuba mendapatkan maklumat.apabila maklumat yg jamil dapat menunjukan yg haiwan comel ini terinaya jamil terus memulakan gerak kerja untuk menyelamatkan.dari mula mendapatkan alamat, kedudukan di mana. kemudian jamil terus menghubungi KP Pengarah Perhilitan Tetengganu melalui email dan juga panggilan ke handphonenya .

Pada keesokannya KP En Yusoff Shariff telah menghubungi jamil begitu juga pegawai pegawainya untuk mendapat maklumat penuh kerana jamil berjanji untuk mendapatkan segala maklumat agar tindakan dapat di jalankan segera. dengan bantuan kawan yg mengambil foto pertama itu jamil mendapat maklumat alamat dna kedudukan anak comel ini.

KP En Yusoff Shariff dari mula sentiasa sms perkembangan sehinggalah tepat pukul 4.00ptg semalam jamil mendapat berita gembira anak comel ini telah diselamatkan .menitis airmataku. tidak. berhenti. jamil juga telah meminta KP En Yusoff Shariff menghantar foto foto terkini dna pagi ini beliau telah menghantarnya.

Jutaan terimakasih jamilkucing ucapkan kepada Perhilitan Terengganu terutamanya KP En Yusoff Shariff dan angota angota yg bertugas untuk operasi ini.jasa anda semua tidak akan jamil lupakan. di bawah ini email KP En Yusoff Shariff

......................................................................................................................................................

ASsalammualaikum w.r.t

Tuan

Terlebih dahulu saya mengucapkan ribuan terima kasih atas keprihatianan tuan tenang kes penginayaan pada seekor anak beruk di Kg Mak Jintan, Setiu Terenganu. Seperti yang saya maklumkan hasil maklumat yang tuan sampaikan anggota Jabatan PERHILITAN telah membuat siasatan dan akhirnya menemui beruk berkenaan. Tindakan sewajarnya telah diambil, dan anak beruk berkenaan telah dselamatkan dan diberi rawatan, dan kini ditempatkan sementara di sangkar penjagaan hidupan liar Pejabat PERHILITAN Kuala Berang. Keadaannya semakin pulih dan baik.

Bersama-sama ini saya attachkan gambar berkaitan sebagaimana yang tuan minta. Atas keprihatinan tuan kepada makhluk Allah ini saya doakan Allah swt akan memberi perlindungan kepada tuan pada hari yang tiada perlindungan melainkan perlindungan dari Allah azza wajalla

sekian terima kasih

YUSOFF BIN SHARIFF
Pengarah
Jabatan PERHILITAN
Negeri Terengganu



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Shakitu

Latest cats rescue .i name ir shakitu.




If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Friday, November 25, 2011

Animals abused . That what some idiot said about me!!!





If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Shakisarlam






If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

Fithnah terhadap Persatuan Pimpinan Jamilkucing






If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!" http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall http://ppkskl.blogspot.com

Shaki New Cloth











If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall


http://ppkskl.blogspot.com

Thursday, November 17, 2011

Ada otak tapi tak gunakan.



Setiap HAri ada sahaja email , masages, sms, atau call yang meminta jamil menyelamatkan kucing itu kucing ini. anjing itu anjing ini. haiwan itu ini. Malah sampai ada satu masages tu bila jamil kata tak dapat tolong sebab di port kelang , die siap kata kalau cam ni tak gunalah buat persatuan. sampai sanggup membiarkan anak kucing yg di buang orang.

Senang je ornag berkata bercakap kan. suka hati je mereka melepaskan perasaan dan geram kan. jamil bukanlah nak kurang ajar .tapi jamil nak tanyalah!!!!!! kerajaan malaysia sponser aku ke. ada koperat sponser aku ke. ada syarikat besar sponser kereta untuk aku ke. ada sesaiapa meneydiakan tempat untuk aku buat kerja kah. ada banyak orang dok masukan duit dalam akaun jamil atau akaun persatuan ke . nak buat apa pun .hanya beberapa orang yg jamil boleh hafal nama mereka sahaja yg dok masukan duit. tak de orang lain yg itu je. .


Tapi nanti bila jamil bersuara ada je yg mengamok. marah, menyindir, kecik hati tapi fikirlah .jamil hanya ada tenaga , hati dan perasaan. tapi semua itu tak boleh memberi jamilkucing lesen untuk mendapat apa sahaja. kenderaan jamil skuter tu je lah. tempat jamil hanyalah rumah sendiri. nak cari duit makanan kucing pun terkapai kapai setiap bulan.

Meminta , memohon , merayu dah letih dah dah penat. duit stem post surat pun dah berpuluh beratus. siapa yg jamil tak pohon sokongan sultan , raja , koperat , menteri , pemimpin, perdana menteri , kawan sahabat siapa lagi ? sampai jamil selalu berangat.andai kata ada jutawan luar negara beri jamil 20-30 billion. demi allah jamil tak akan bawa duit tu masok ke malaysia walaupun bangsa jamil papa kedana tiada makan. tu dia. kalau nak tahu.fikirlah sendiri..

Sebelum nak marah atau kutuk gunakan otak fikir dahulu.jangan main hentam je. masukan rm 5. dalam akaun pastu cakap setiap hari abg mesti cari kucing kucing terbiar dan selamatkan. jadi ko ornag fikirlahs endiri kata kata itu.

If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Tuesday, November 15, 2011

Permohonan Maaf Cik Norsianti talib kepada Jamilkucing..





Surat Permohonan Maaf Cik Norsianti talib Kepada pengerusi ppkskl. dan pengerusi ppkskl dengan hati yg terbuka sebagai seorang islam menerimanya tanpa berperansangka. Tahniah Cik Norsianti. semoga cik Norsianti dapat melakukan umrah dengan tenang.



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Admin KTAJ menfithnah PPKSKL

Admin KTAJ menfithnah Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur



Demi kerana untuk mendapatkan sokongan dan populariti murahan Admin KTAJ menfithnah PPKSKL.Persatuan yg berdaftard engan kerajaan dan di iktiraf oleh Kementerian pertanian dan asas Tani. juga Jabatan veterinar malaysia.


Senarai nama nama Admin KTAJ

Admins

Hasliza Mohamad

Mira Ahmad

MyQza Ibrahim

Lola Milo Muhamad

Keen Yep

Nerq Suzana Sulaiman





Susunan nama mereka mereka yang menajdi admins KTAJ . dan cuba lihat nama siapa terakhir sekali . itulah nama betina yg mengunakan nama Nerq Suzana sulaiman yang menfithnah ppkskl . dan menurut beberapa orang yg menghantar maklumat kerjanya ialah membusukan jamilkucing, ppkskl,papa hero dan pjk. PPKSKL akan membawa mereka ini ke mahkamah untuk mendapatkan keadilan serta memebrsihkan nama Persatuan kami

Itulah yang selalu orang cakap dan Admin percayakan iaitu Kuasa ALLAH melebihi segala galanya. demi kerana publisiti murahan dia sanggup menfithnah , mengutuk , mencaci maki. menghina, membusuikan orang sehingga banyak orang terpecaya apa yang dia taip di wall dia dan wall KTAJ. sekarang semua telah terbongkar dengan kausa ALLAH orang sekarang sudah tahu siapa perempuan ini yg mencari publisiti murahan.

Cuba KTAJ cuba tunjukan apa kerja amal yg mereka lakukan. di mana mereka sebelum ini. berapa banyak haiwan haiwan terbiar yg mereka selamatkan. JAMILKUCING dah 12 tahun. buat kerja ini so kenapa nak cemburu . sila cermin diri dulu wahai admin admin KTAJ. Kalau nak kira kamu semua dengan jamilkucing mohon maaf cakap la tak setaraf langsung.

So admin KTAJ terutamanya suzana sulaiman tunggu surat dari peguam kami. untuk pengetahuan anda suzana persatuan kami berdaftar dengan kerajaan. dan apa yg kami nak buat ialah untuk negara bukan poket kami. bukan kucing kami sendiri. so berani sangat menuduh dan menfithnah beranilah tanggung.



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

Monday, November 7, 2011

Wet Food From Tourist









If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

After Dinner hehehe






If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

Shaki Tasik Titiwangsa






If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

Shakisarlam ( Shaki-pasar-malam )





If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com