Wednesday, December 26, 2012

Shakipak

 

 Seorang Hamba ALLAH yang juga rakan Fb menghubungi jamil , menurut beliau ada seekor kucing jalanan yg selalu beliau beri makan ketika hendak keluar kerja dan balik kerja berulat di pipinya. beliau memohon jamil tolong ambil dna selamatkan. beliau offer untuk menanggung segala pembelanjaan perubatan , jamil kata ok tapi kenalah hantar dna beliau setuju.

Hari ini dalam pukul 8.00mlm beliau sampai ke rumah dengan di temani kawanya.dan membawa seekor kucing jantan yg besar yg beliau panggil BAPAK kerana besar , Bau kucing itu punyalah busuk rasa mcm nak muntah. setelah jamil selidik rupanya kawasan pipi kucing itu di belah kiri sudah teruk bernanah dna berulat . jamil terus masukan ke dalam kandang sementara.

 Seperti kes shakincur mereka inis ebelum menghubungi jamil telah menghubungi sebuat tempat atau nama yg agak di kenali oleh pencinta haiwan iaitu P.....J.....K......dan memohon untuk menyerahkan kucing ini.dan minta di ubati. dan alasan yg sama seperti yg mereka kata kepada penyelamat shakincur . jamil hanya senyum kerana memang sudah tahu tentang hal begini .juga tempat ini tidak ambil atau selamatkan kucing kucing yg teruk, sakit atau cacat. mereka hanya terima kucing yg boleh mendatangkan wang sahaja .... ini bukan mengutuk atau mengumpat INI KENYATAAN OK!!!!!


Ok berbalik kepada hamba Allah tadi , setelah kami berbual dna mereka pohon untuk amsuk melihat kucing kcuing setelah puas ,kami berbual dana 30 minit. sebelum pulang hamba Allah itu menyerahkan sumbangan rm 150/ untuk perubatan kucing itu.



Dan apabila mereka balik jamil memulakan perubatan dengan memandikan kucing itu dahulu. kemudian mencuci bahagian yg teruk dengan Air Dettol untuk memastikan ulat ulat itu jatuh , kemudian di cuci dgn air panas suam dan dengan Dettol sekali lagi. setelah siap jamil bius supaya kucing itu tidak merasa sakit dan jamil memotong bahagian kulitt yg telah rosak . lepas itu di cuci dnegan BETADIN setelah siap sebelum di bungkus bahagian yg luka di tutup dgn kain bandage. kemudian di balut. beri makan antibiotic dan multivitamin. dan ubat tahan sakit. kemudian di letak dalam kandang dia terus berehat dan tidur.









Kucing ini di namakan SHAKIPAK kerana hamba Allah yg jumpa itu namakan BAPAK. semoga ia sihat dan sembuh. dans emoha hamba Allah itu di berkati Allah kerana sudi menyelamat kucing ytg kotor , busuk , teruk,


MAY BANK BERHAD :
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

 BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

I HATE HIPOCRITE PEOPLE



I HATE HIPOCRITE PEOPLE. I HATE PEOPLE YOU USING ANIMALS OR ANIMALS NAME TO GET NAME AND SOMETHING ELS..

Mengaku animals lover, mengaku menyayangi haiwan , mengaku menyelamatkan haiwan, mengaku pusat itu pusat ini. mengaku pencinta haiwan tetapi memilih haiwan. haiwan cacat , haiwan buruk , haiwan cedera tidak di pedulikan , tidak di endahkan. Jamilkucing tidak menuduh ,berbagai ornag dah cerita sendiri dekat Jamilkucing. malah Demi Allah jamil sendiri pernah merasa. apabila tuan punya pusat tersebut menghubungi jamil memohon mengambil seekor kucing yang sedang sakit dan di serahkan kepada Jamilkcuing di stesyen petronak wangsa melawati.

Orang mcm ni ke animals lover. tapi kalau kucing cantik , kucing sihat gebu mereka ambil dna charge duit .pada Jamilkucing charge duit kalau org beri kucing ok, biasalah tu tapi jgn pilih bulu. kemudian suruh ornag sumbang rm 10 sebulan untuk omeiy itu omeiy ini , sekor sekor cari publisiti tapi satu stau pecah lobang. yang satu cari publitisi dna tipu duit org. yang satu pulak tak cari publisiti tapi buat duit , jamilkucing nak tanya kepada mereka ini .. ko orang tiada maruah dan harga diri ke. orang bodoh yg dok sokong ko orang bulih la ko orang tipu. aku dah 10-16 tahun dalam line ni. aku kenal la siapa pencinta haiwan sebenar.

Kenapa Jamilkucing marah. sebab ko orang gunakan nama haiwan utnuk diri ko orang. ko ornag tipu pencinta haiwan. kalau betul pencinta haiwan , jujur ikhlas buat jgn pilih kucing. save all. selamatkan semua tak kira sakit, cacat,l uka atau buruk. bangsat . Aku tak kisah kalau ornag nak benci dekat aku. hate me, atau tak mahu tolong dan bantu jamilkucing tapi Alhamdullilah aku jujur dalam kerja amal aku. aku tak menipu ornag. JGN GUNAKAN HAIWAN TERUTAMANYA KUCING UNTUK CARI DUIT ATAU NAMA.

Sunday, December 23, 2012

Shakinyet






MAY BANK BERHAD :
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

 BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Cara cara nak beri Kucing Makan Ubat ( Tablet )




MAY BANK BERHAD :
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

 BANK ISLAM MALAYSIA 
BERHAD JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

JK Acting for Samsung 3D Tv Advertisment

MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall http://ppkskl.blogspot.com

Antibiotic Dan Multivitamin For Sell






Antibiotic Dan Multivitamin yg Jamil gunakan untuk kucing kucing jamil sejak 10 tahun dahulu. memang mujarab dan berkesan. rekomendation dari Dr Jamil sendiri. siapa berminat jamil boleh dapatkan dengan harga terendah.baik untuk segala jenis penyakit , kalau sporo dapat mengurangkan kesensaraan. Multivitamin terbaik untuk haiwan.

Muticotablico harga pasaran Rm0.20 sebiji. sebotol rm 360/ sebotol ada 180 biji tetapi jamil jual rm 30 sahaja untuk pencinta haiwan.Dan jgn risau ianya Tulin.
 
Antibiotic Amoxitab 125 harga pasaran Rm 0.15 sen sebiji. sebotol rm 150/ sebotol 100 biji tetapi jamil jual juga rm 30 / untuk pencinta haiwan.Juga jgn risau ianya Tulin.

Kalau tengok harga pasaran dan jamil jual tak masuk akal kan. tapi itulah yg menyebabkan Dr Dr kaya hehe. i sell to help people even some people not intersted to help me.

Sesiapa berminat boleh pm jamil. buat simpanan stok takut malam malam klinik tutup. inilah yg jamil gunakan jika emergency


 

MAY BANK BERHAD:
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL
 ACCOUNT NO: 164016046536 
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Sunday, December 16, 2012

Dapatkan kad penapis elektrik segera

Dapatkan Kad ESC segera. akd ESC adalah peranti elektrik yang sangat berkesan , tidak menyalahi undang undang, tidak perlu wirering, atau plug. tak susah memasang. budak 10 tahu pun kalau tunjuk akan tahu memasangnya. banyak Rakan FB saya telah membela dan Alhamdullilah setakat ini belum lagi ada yg mengatakan tidak berkesan .

Cuma samaada anda mendapat 30% atau 40% atau 50% itu sahaja. tetapi yg saya berani berjanji ialah 30%. apa lagi anda hanya perlu membeli sekeping kad jika bill bulanan anda rm 300 ke bawah. dah pakai dapat keputusan tak puas nak kuat lagi tambah lagi satu itu je. ini bukan gurauan, ini bukan sandiwara , ini bukan cerita kartun. anda bising bill tinggi pun tak guna kalau tak berusaha. komplain TNB pun dia tetap sama. so ada jalan halal gunakan itu je.

http://jamilthecatman.blogspot.com/2012/11/electricity-saver-card-esc-kad-penjimat.html

http://www.nethybrid.biz/web/new/product_esc-malay.htm
 Dappatkan segera kad ESC dari Jamilkucing . hubungi saya segera . call atau SMS 019 2504242/

Sunday, December 9, 2012

SETAN , SYAITAN , IBLIS , SULTAN

 
 Pelikkan seornag yg di tuduh pecah amanah , di tuduh penghianat, di tuduh melarikan wnag syarikat, di tuduh mendurhakan, dan berpuluh waaemah tuduhan lagi malah sehingga ada ungutan bunuh kabarnya tetapi mempunyai hati mulia dalam membantu haiwan , dengan hanya sekali pohon tanpa banyak soal , tanpa banyak hal , tanpa banyak karenah sanggup menghubungi jamil dari beribu batu jauhnya iaitu DUBAI. hanya nak beritahu yg wang akan di masukan ke dalam akaun. itu manusia yg di tuduh berpuluh tuduhan Sdr Kamal Hisham Jaafar namanya. berbagai tuduhan dna ugutan beliau terima sehingga terpaksa menjadi pelarian demi utnuk menyelamatkan nyawa.

Pun begitu ada terdengar suara suara katak puru berkata kenapa lari kan negara ini ada undang undnag , berani kerana benar . pada jamil ornag yg berkata begini adalah manusia setolol tololnya dan sebodoh bodohnya manusia. mereka tidak kenal lagi keluarga di raja negeri mereka. they not even understand who this people is. apa yang mereka sanggup dan mampu lakukan. undang undang dan polis pun tak berani kacau selagi yg terinaya itu bukan menteri umno atau presiden umno.


Manakala puak puak yang menuduh pula , puak puak yg nak membunuh kamal. ornag yg pernah menjadi boss jamil. ornag yg pernah jamil jaga makan minumnya, basuh beraknya , basuh kencingnya, suap makan, dodoi tidurnya walaupun di bayar gaji tak seberapa  dari ayah , ibu dan anak berpuluh surat memohon sokongan dan sumbangan di hantar, berbelas sms di hantar jangankan sumbang jawapan pun tiada. inilah manusia ..



Nak kata mereka tak berupaya hahaha Allah sahaja yg tahu kekayaan mereka dan dari mana hasilnya juga Allah sahaja yg tahu. sejak berkurun di kumpul dan di kaut. adakah mereka tidak mampu membantu manusia ikhlas seperti jamil yg membantu , memberi makan minum dan tempat tinggal untuk kucing kucing terbiar. tiada hati dan perasaankah mereka.terus terang kalau mereka beri 1 juta sekalipun ia umpama 1 sen sahaja bagi mereka.

Sebab itu ada perpatah melayu jgn kita lihat benda itu berkilat ia adalah intan permata. kadang kadnag cermin yg telah pudar tiada gunanya kepada manusia. patutkah ornag seperti ini nak suruh jamil hormat. mereka tak rugi kalau jamil tak hormat mereka begitu juga jamil tak rugi sesen pun kalau mereka tak hormat jamil., akhir kata ketahuilah bahawa Sdr Kamal Hishyam Jaafar telah di inaya dna terinaya. saya menulis bukan kerana sumbangan beliau terhadap kucing tetapi kerana keadilan sesama manusia., YOU CAN SAID WHATEVER YOU WANT BUT THE FACT IS THE FACT CANNOT BE CHANGE.

MAY BANK BERHAD:
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL
 ACCOUNT NO: 164016046536 

For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD J
KCR ANIMALS CARE
 ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 


Friday, December 7, 2012

Kurangkan Bill Elektrik Sekarang



Banyak kawan kawan FB yang beli kad ESC dari jamil mengucapkan terimakasih dan gembira dengan perubahan bill elektrik mereka , maknanya kad yang jamil jual itu membawa kesan , ko ornag buang rm 300/ sekarang dalam 2-3 bulan dapat balik. lepas tu enjoy kumpul duit.

Lagis atu beli dnegan jamil ada 2 kelebihan. satu save bill elektrik. keduan mendapat pahala ( kalau ko ornag islam dan percaya Allah le ) menyumbang untuk kucing kucing trebiar. APA TUNGGU LAGI. KALAU KOMPLAIN PUN BILL ELEKTRIK TETAP TINGGI SO JALAN TERBAIK GUNAKAN KAD ESC........

ESC Card .adalah kad perati elektrik. ia akan mengurangkan bill eletrik anda sehingga 30% , tetapi ada pelanggan saya mendapat sehingga 50%. jamil berani cakap anda tidak akan rugi membeli atau membuang wang untuk kad yg jangka hayatnya melebihi 10 tahun. jamil berani kata kerana setakat ini belum ada pelanggan jamil yg mengatakan tidak berkesan .

http://jamilthecatman.blogspot.com/2012/11/electricity-saver-card-esc-kad-penjimat.html

http://www.nethybrid.biz/web/new/product_esc-malay.htm

Monday, December 3, 2012

Melawat Pak Mie Dan Mak Intan Shelter

 Trip jamil ke alor setar kedah melawat Pakmie Shelter dan Mak Intan manusia yg sangat istimewa yang menyelamatkan anjing anjing dan kucing terbiar , mereka melakukan secara ikhlas tanpa mengharapkan apa apa bantuan dari sesiapa. sebelum di kenali ramai. semuanya di lakukan oleh beliau suami isteri sendiri dengan wang hasil dari jualan tin dan besi buruk. beliau bukan ornag kaya tetapi mempunyai hati yg snagat mulia. dan sanggup berusaha sendiri demi haiwan.



 Tetapi sekarang sudah mula di kenali ramai. maka yg ikhlas datang ,yg mencari populariti datang, yg mengambil kesempatan datang dan yang menyibok pun datang. nasihat jamilkucing kepada Pakmie supaya berjaga dan berhati hati lah. sebab kadang kadang yg tunjuk baik itulah musuh sebenarnya. jadi beliau kena berhati hati. yg permalas nak buat banyak tapi hendakan nama memang banyak. jadi beliau kena berhati hati.



 Kepada kawan kawan dan pencinta haiwan Pakmie Shelter dan Mak Intan mereka melakukan kerja amal , dan mereka tak perlu meminta. apa yang mereka buat sebenarnya adalah kerja kita juga , tanggungjawab kita juga. jadi kalau kita tak mampu buat adalah lebih baik kita membantu Pakmie dan mak intan. tek perlu mereka meminta .bantulah seperti mana yg di lakukan oleh Paun Zarina Ismail.beliau jujur membantu dgn wang ringgit. bukan air lior.


 Mereka tak memerlukan nasihat , pandangan atau ajaran dari sesiapa, mereka tak perlukan hadis, atau ayat al quran, mereka tak perlu cerita cerita kisah nabi. itu semua mereka sudah tahu. MEREKA PERLUKAN WANG RINGGIT UNTUK MELAKUKANYA. bantulah mereka , Jamilkucing amat amat memahami kesusahan mereka ,hulurkanlah sumbangan terus kepada mereka bukan melalui ornag lain. jami sertakan no akaun mereka.



 Kalau diserahkan melalui ornag lain si tunjuk pandai dan si belagak pandai akan membuat kerja amal mereka akan jadi kalang kabut , seperti yg jamil cakap mereka tak memerlukan apa apa pun melainkan duit DUIT. Kalau tak mahu bantu jamil pun tak pe tapi bantu Pakmie dna Mak Intan.they need us.



 Pakmie dan Mak intan tidak akan meminta sebab nanti ada manusia manusia bangsat yg akan kata seperti apa yg jamil kena iaitu SIAPA SURUH BELA , SIAPA SURUH AMBIL. mosltly yg kata begini adalah bansga kita sendiri. bermurahlah. siapa tahu kalau kalau anjing itu sebenarnya adalah jin jin yg di hantar oleh Allah utnuk menguji kita.if you belive Allah who know ?




HONG LEONG BANK
MD AZMI BIN ISMAIL
164-51-48271-4

Trip to Alor Setar Kedah



Makanan untuk JK ,shaki DAN shakinyet ,malas nak beli dekat R&R .Mahal selalu cekik darah.



Perjalanan menuju ke Pak Mie Shelter di alor setar , jamil bertolak dari kuala lumpur tepat pukul 1.00 pagi dan sampai di buttreworth pukul 3.20 pagi. rehat sekejap di terminal ferry pastu bertolak ke Alor Setar. dna sampai di alor setar pukul 5.00pagi. berhenti makan ,jamil makan tosei. siap makan cari masjid untuk solat subuh. dah siap kami mencari sekolah convent seperti yg di beritahu oleh Puan Zarina Ismail ,dengan bertanyakan seornag je. tempat tersebut dapat di cari.



Pasal awal lagi so jamil berehat dahulu menunggu pukul 8.00pagi. pukul 8.00pagi jamil call Pak Mie dna beliau meminta jamil menunggu di hadapan sekolah, beliau sendiri datang menjemput , jamil di tempat pak mie dari pukul 8.00 pagi sampai pukul 2.00pm. begitu seronok sampai masa berjalan pun tak ingat.



 Pukul 2.30pm jamil bertolak ke butterworth. sebab dah janji nak singgah rumah mak saudara. di rumah mak saudara hampir sejam. lepas tu bertolak ke terminal ferry.sebab dah hampir 10 tahun tak naik teringin pulak nak naik. nak beri JK dan SHAKI tengok laut jugak. tunggu ferry je dekat 2 jam. tapi semua ok .sampai di jetty penang terus drive ke jambatan pulau pinang .dan terus drive ke selama. dari butterworth sampai ke selama hujan punya lebat.



 Singgah kampong .sembahyang dan makan malam. pukul 8.00 malam bertolak. dari selama ke taiping ikut jalan pondok tanjung.dah la gelap tiada lampu elektrik hujan punya lebat tahap penghilatan memang teruk . dengan kilat sabong menyambong . sampai di taiping hujan renyai je. berehat jap tido dalam sejam. bila dah ok start drive balik ke kl. hujan tak berhenti sampai ke rawang baru hujan habis.



 Sampai di kl dalam pukul 5.00 pagi, kemas rumah bersihkan semua tempat kucing , rumah, lepas solat subuh rehat jap. pukul 8.00 keluar balik hantar kereta. setelah siap balik .on the way balik nasib jamil dan pembantu baik kemalangan berlaku. kepada kami. tengah naik skuter tiba tiba tayar belakang tercabut ,betul betul tercabut.nasib baik pengalaman lama bawa skuter jamil dapat berhentikan skuter sebaik baik. tinggalkan skuter di stesion minyak naik teksi balik.

Tido sampai pukul 6.00pm baru terjaga. punyalah letih sangat.





MAY BANK BERHAD
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2