Wednesday, January 26, 2011

Perempuan sundal anak melayu.( Update supaya melayu tidak mudah lupa )


Betina di atas yg pakai cermin mata ni namanya izan, dalam forum cari dia mengunakan nickname kiki lala . nampak baik bukan .dalam forum cari menfithnah jamil berbagai bagai. tapi diri sendiri ?? dulu waktu jamil duduk di perdana villa deluxe rumah mak dia block lain tapi dekat. dia pulak duduk rumah lain atas dari rumah jamil kenapa??? sebab dia ni lesbian. pengkit la parthner dia. tu yg dalam foto tu. diris endiri etruk nak fithnah orang dasar betina sundal.

Betina ni pulak dalam forum cari mengunakan nick name hatemetoday , nampak baik kan. pakai tudung ,kononya tahu hukum hakam agama, tapi masuk forum cari tengok bagaimana dia menghina,mengutuk,menfithnah jamilkucing. kalau tak silap betina ni betina KELANTAN .


Huh yang ini dalam forum cari dia mengunakan nickname ati1402. kerana geram tak dapat pinjam rm 1000/ buat fithnah dekat orang yg pernah tolong dia, pernah bagi makan dia. nampak baik kan pakai tudung tapi eh cam chip munk le pulak. kejap buka, kejap tutup. pakai tudung macam perempuan islam tulin. yukk. demi allah jamil terjumpa foto dia dalam handphone yg jamil bagi pinjam dia bercium mulut dgn boyfriend dia. bukan muhrim dia. islam ke. pelacur kot. tu yg dok fithnah jamilkucing tu rahsia terbongkar. yang ini memang sah betina KELANTAN, busuk hati perut.


Betina tua ni dalam forum cari mengunakan nickname leotazz818 .nampak perempaun melayu islam kan, tapi perangai kalah orang kafir. menfithnah, mengutuk menghina orang islam ke.baik tak payah pakai tudung.dah tua masih tak bertaubat. sedarlah diri. Allah nak ambil nyawa orang kita tak tahu . awak tu dah berlaki,berana pinak. betina tua dari KELANTAN memang busuk hati.

Nak tengok fithnah mereka sila ke

http://mforum.cari.com.my/archiver/?tid-384289-page-.html

Banyak yg menfithnah dan mengutuk ,tapi jamil tak kenal.yg berempat ni orang yg pernah datang ke rumah macam peminta sedekah, tunjuk bagus , tunjuk baik, ini satu bukti kenapa akus elalu kata kafir lebih elok dari melayu.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

jamil menipu orang dan beri dadah padA KUCING

Kenapa bangsa melayu langsung tidak boleh mengubah sikap , hanya suka berkata dan setakat bercakap tetapi tidak berubah tetap di takok lama. kata-kata kalau tak dengki bukanlah melayu, selalu kita dengar , kadang-kadang yg berkata tu memang di kenali sebagai busuh hati atau kaki dengki. orang melayu terkenal sebagai pemalas , lazy tetapi mereka tidak suka kalau orang lain boleh buat sesuatu yg mereka tak boleh buat!!!!.

Mereka akan melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan orang itu contoh yang terbaru tentang Allahyarham P Ramlee , dulu kita tak tahu pun kisah suka duka beliau. tapi setelah dokumentari itu keluar baru kita tahu, siapa yang dengki dengan beliau . tak lain tak bukan bangsanya melayu . bangsa yang selalu menlalak bermegah tentang ketuanan melayu tetapi yg nyata kuli batak di negara sendiri.

Jamil marah sebab jamil sendiri kena teruk , di fithnah , di tuduh macam-macam , sifat busuk hati dengki melayu terhadap jamilkucing entah ape sebab tak tahulah. di tuduh macam-macam , apa yg mereka tak tuduh, beri dadah pada kucing , beri ubat tido , beri ubat pelali , jampi , mengunakan kucing untuk hidup mcm-mcm lagi , jamil sendiri tak tahu apa kesalahan jamil pada mereka. sebab prinsip jamil satu je. jamil tak suka kacau hal orang. tapi masaalahnya melayu melayu bacul ni tak berani berdepan. kutuk-kutuk belakang. kesian mereka di lahirkan ibu mereka sebagai lelaki tetapi bertukar jadi pondan bacul.

Jamil paham la dah memang sifat melayu ,mereka malas nak berusaha tetapi mereka tak boleh tengok orang lain berusaha, kadang-kadnag tu tak ambik tahu pun keselesan, kebajikan, kesihatan kucing-kucing yg jamil bawa ke bukit bintang, tetapi disebabkan nak ambik foto free kena tegur terus. keluar perkara-perkara macam tu. memang jamil selalu jumpa , tengok. orang melayu jarang fikir apa jamil buat. kalau mereka dah baca pun for them is nothing. kerja amal menyelamatkan kucing-kucing terbiar ini tiada makna pada orang melayu, kalau ada yg sokong pun hanya setakat bercakap je.


Lepas tu pulak sifat melayu mereka suka bermegah , pada mereka kalau mereka bagi rm 1 tu dah cukup besar , patut di sanjung , di puji puja. sedangkan kalau kita fikir secara realiti rm 1 tidak boleh beli apa-apa. 10 orang melayu bagi rm 1 baru rm 10 . sekali cina berhenti rm 10 dia bagi. tapi cina tak pernah pun mengungkit atau bermegah. tak pernah pun mereka cerita mereka beri rm 10. tapi ada orang melayu bagi rm 1. selalu ungkit, saya selalu bagi duit kat kucing awak.

Mereka bercakap hanya untuk menyedapkan hati , hanya untuk membusukan nama orang sednagkan kepala otak mereka bodoh untuk berfikir. kata jamil beri dadah. ape dadah tu senang dapat ke ? dadah tu murah ke ? . tapi itulah yg selalu di tuduh oleh MELAYU. belum pernah lagi jamil dengar orang cina kata jamil beri dadah, atau tuduh jamil jampi kucing sebaliknya bangsa sendiri melayu. bangsa katak bawah tempurung.
Apa yanag jamil boleh kata dari apa yang jamil boleh liaht orang MELAYU mempunyai tahap kebodohan dan akal pendek yg ketara. contoh bila mereka lihat jamil abwa kucing atau berok naik skuter mereka ketawa. ada bohsia atau betina jalang sahaj gelak sampai tarik perhatian. tapi mereka tak terfikir abila jamil abwa kucing naik motor baw aberok naik motor. bangs alain atau pelancong terpegun sebab ia satu kelainan, jamils elalu dnegar pelancong berkata ayat-ayats eperti ( unbelivebeable , catastrofy , imporsible, gosh, goodness, you are amazing ) tapi melayu disebakan kebodohan mereka mereka ketawa.

Lagi satu contoh di bukit bintang ada goldman, pinkman, blueman, budak-budka melayu atau orang melayu tengok ,mereka ketawa, mereka kata gila, bodoh,tapi tahukan mereka orang-orang ini boleh cari makan dgn cara pakai macam tu sahaja sehari mereka boleh dapat 100-200 ringgit , melayu apa dapat habok pun tak ada. keluar pakai hp mahala, awek keliling, naik motor tapi poket kosong. hapak pun tak ada. itulah MELAYU.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

Tuesday, January 25, 2011

Shakipik and shakilan with their god mother...SHAKIBI....














Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Shakilan and shakinsor








Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Waiting The Confort Place.

My cats resting while waiting for me to prepare the confort place for them to sitt and relax while in bukit bintang. they will not going to go anywhere or to the scooter until i said ( IN THE BIKE ) only they will jump up in the bike. that why for me to train animals is more batter than human.




Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Saturday, January 22, 2011

Babykey Bukit Bintang..









Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Monkey shaki and cats garden








Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Shakipik and shakilan garden..












Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Pak belalang







Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Monkey and Cats






If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"